Do you have the feeling that you and your clients are becoming estranged because you don't have insights on customer needs and behavior?
Is your data decentralized? And do you have to manage multiple data sources manually because they're not interconnected and you don't have a single source of truth?
Is it difficult to make data-driven decisions because you don't have a transparent cross-departement oversight from marketing and sales to customer service and operations?
Data is GROOT! Het is het digitale goud dat direct beschikbaar is. Maar bedrijven hebben tegenwoordig nog steeds belangrijke inzichten tekort over hun verkoop, marketing, communicatie en zelfs klantenservice. Dat komt omdat rapportage vaak niet in real-time is, de data onvolledig of irrelevant is, of omdat hun systemen niet met elkaar communiceren. Het is als het rijden in een sportwagen met een blinddoek om.
Behalve voor de niet-bestaande of verspreide gegevens, is er nog een donkere wolk aan de horizon van data-gedreven besluitvorming. Het wordt steeds duidelijker dat hoewel iedereen graag gegevens verzamelt, niet iedereen de waarde of het potentiële rendement op investering begrijpt dat het kan bieden.
De marketing- en verkoopaanpak van big data kan alleen hoge rendementen en een sterkere klantrelatie genereren wanneer u de juiste hoeveelheid middelen eraan toewijst. Schuw het niet. Wij verzekeren u... de cijfers zullen voor zichzelf spreken.
How do you sort through all that digital information to focus on the relevant bits? And how do you go about analyzing these to obtain valuable insights and make informed, data-driven decisions? And do we even have the budget for this?
We geven je een kleine hint. Het rijmt op... "mijn verzuim wordt genegeerd". Inderdaad, een gegevensdashboard!'
Bekijk onze interactieve dashboards en stel je de mogelijkheden voor.'
Bekijk het eens'Je kunt zijn'rijk aan gegevens', maararm aan bruikbare inzichten.'
Onze missie is om u te helpen bij het overwinnen van uw zakelijke uitdagingen en het bereiken van uw doelen. Onze digitale strateeg Jan staat klaar om te luisteren en op maat gemaakt advies te geven voor uw behoeften. Boek een afspraak met Jan voor een frisse kijk op uw datastrategie en ontdek samen met ons nieuwe mogelijkheden.'
Krijg persoonlijk advies"In order to do insightful data-driven marketing, it’s of the utmost importance to know your marketing figures, the interactions with your target audience, what your stock currently looks like or what your best-selling products or services are.
Door de juiste metrieken in te stellen en de hele funnel te monitoren, zul je in staat zijn om kansen en valkuilen te herkennen, het potentiële succespercentage te meten en te voorspellen hoeveel deals je waarschijnlijk in de nabije toekomst zult sluiten.
Many businesses are not quite sure how much to invest in their marketing efforts. Data is the key to deliberate and accurate budget planning, in line with your business objectives. According to Deloitte's Annual CMO Survey, marketing will even comprise roughly 13.6% of a company’s total budget in 2023. Where are you?
Wat als we je vertellen dat een op data gebaseerde aanpak hoge rendementen genereert en een sterkere klantrelatie en levenslange waarde oplevert?
So, we've chatted about streamlining processes and embracing digitalization. But how's the health check on your data collection and centralization? Perhaps it's time for a check-up or even a total overhaul of your data metrics and visualization strategies?
Als een full-circle digitaal bureau met een holistische aanpak,'
We streven er voortdurend naar om digitale vuurwerk te leveren aan onze klanten!'
Onze klantgerichte aanpak zorgt ervoor dat we de gebruiker tevreden stellen en echte, tastbare resultaten leveren voor onze klanten. We meten en analyseren nauwgezet elke stap van de weg om een ROI te garanderen waar onze klanten naar zullen verlangen.
Als we het kunnen dromen, kunnen we een manier vinden om die droom werkelijkheid te maken. En zo niet, dan hebben we in ieder geval verrassende inzichten opgedaan. Eén ding is zeker: we zijn altijd op zoek naar de hoogste waarde, zowel voor onze klanten als voor hun klanten.
In plaats van meteen te beginnen, zullen we de behoeften van onze klant en de haalbaarheid van onze oplossing beoordelen. We denken goed na over het recept voordat we beginnen met het bereiden van een digitale lekkernij. We gaan verder dan nodig is voor zowel onze klanten als ons team.