Gegevensverzameling en systeemintegratie

Voel de data om je heen'

You haven’t started properly collecting data yet because you’re unsure of where to start? Or you have, but the possibilities seem endless? Not to worry! 

Er zijn tal van tools die je helpen om relevante gegevens te verzamelen. Het is essentieel om niet alleen te focussen op de verkooppijplijn, maar ook op de marketingstroom. Zorg ervoor dat je systemen kiest die met elkaar verbonden zijn en die gegevens verzamelen vanaf het allereerste begin tot en met de fase van post-aankoop en klantbehoud.

Gegevensvisualisatie

Centraliseer en evangeliseer

Je hebt gegevens verzameld op elk aanraakpunt langs de koperscyclus, tijd om een kijkje te nemen. Want hoewel je misschien een schat aan gegevens hebt, kan het zijn dat je tekortschiet in inzichten!

Visualiseer de gegevens die je hebt verzameld met behulp van een intuïtief dashboard en vooraf gedefinieerde KPI's. Dit zal je helpen om je gegevens om te zetten in bruikbare, actiegerichte informatie.

Neem een kijkje op onze interactieve dashboards om te ontdekken hoe eenvoudig het is.'

Ontdek onze dashboards"
Gegevensgestuurde besluitvorming

Een dag zonder leren is een dag...

Je hebt interessante conclusies getrokken. Misschien heb je enkele veelbelovende leads opgemerkt voor je verkoopteams. Of misschien converteren sommige potentiële klanten niet op bepaalde kanalen.'

Wat de situatie ook mag zijn, dankzij jouw analyse ben je in staat om weloverwogen beslissingen te nemen over hoe je je investeringen kunt toewijzen en uiteindelijk je verkoop kunt verhogen.

Need a help with your data strategy?

Onze missie is om u te helpen bij het overwinnen van uw zakelijke uitdagingen en het bereiken van uw doelen. Onze digitale strateeg Jan staat klaar om te luisteren en op maat gemaakt advies te geven voor uw behoeften. Boek een afspraak met Jan voor een frisse kijk op uw datastrategie en ontdek samen met ons nieuwe mogelijkheden.'

Krijg persoonlijk advies"

Ontdek onze winnende formule'

Some scientists would contradict this statement, but there is no exact formula for (digital) success. It’s always a synchronized mixture of components that eventually give the desirable chemical reaction.

Stap 1

Strategy

Het verzamelen van gegevens is een goede eerste stap om inzicht te krijgen in de prestaties van uw bedrijf, maar het is slechts een kleine stap. U moet bereid zijn om wat dieper te graven en te ontdekken welke gegevens al zijn verzameld, waar ze worden beheerd en hoe u een inzichtelijk beeld kunt krijgen van al deze gegevens. Het ontwikkelen van een sterke datastrategie is essentieel voor uw succes.

Nog beter is een solide digitale strategie die jouw datastrategie afstemt op het digitale spelplan dat je nodig hebt om je bedrijfsdoelen te bereiken.'

Ontdek onze digitale strategie"

Stap 2

Setup

Om bruikbare inzichten te verkrijgen, integreren we alle gegevensbronnen en zorgen we ervoor dat zakelijke inzichten worden gevisualiseerd in een realtime dashboard.

Of je nu een overzicht wilt van je marketing qualified leads, gesloten deals of meest populaire producten in je webshop: wij hebben het voor je geregeld.

services

Stap 3

Growth

Thanks to our insightful dashboard, we can easily report business metrics like KPIs and targets. And of course you're granted 24/7 access to the dashboard, which enables data-driven decision making.

Elke stap die we nemen om groei mogelijk te maken, is gebaseerd op data zodat we de resultaten behalen waar je naar op zoek bent.'

services

Alle puzzelstukjes liggen nu op hun plek. Na onze digitale strategie workshops met Digiti hebben we inderdaad een duidelijk beeld gekregen van onze mogelijkheden. Met verschillende stappen kunnen we nu toewerken naar een volledig geoptimaliseerd digitaal platform. Bovendien waardeerde ik de hands-on mentaliteit van Digiti.
Pieter Heyns, IT-manager bij DCM

Klanten waar we graag voor werken"

Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo

Klaar om te creëren'
fireworks with us?

Neem contact op"
Sneekpeek at our interactive dashboards?