What we do
Je bedrijf valt of staat met een krachtig imago. Jouw grafische identiteit is een belangrijk onderdeel van je volledige bedrijfsimago en mag daarom absoluut niet ontbreken. Om je daarbij te helpen, is het handig om een stijlgids te creëren en te gebruiken. Zo zorg je voor een duidelijke en consistente flow gedurende alle touchpoints met je doelgroepen.
Een krachtige grafische identiteit levert je bedrijf sowieso voordelen op. Je investeert namelijk in een herkenbaar imago waardoor klanten altijd bij je terugkeren. Je creëert hiermee een rustpunt voor toekomstige klanten en bovendien weet je je hiermee te onderscheiden van je concurrenten. Kijk maar eens naar alle grote namen in het bedrijfsleven. Het merk dat ze verkopen is zichtbaar in talloze visuele elementen die samen toch één geheel vormen.
Een stijlgids kun je ook wel zien als een verzameling van alle belangrijke elementen die onderdeel uitmaken van je customer roadmap, zoals flyers, social media en je website. Zo vertelt jouw stijlgids meer over je:
Een stijlgids is belangrijk om de branding en het imago van je bedrijf verder te trekken. Je versterkt je herkenbaarheid. Klanten weten namelijk onmiddellijk wie je bent. Bovendien kun je op deze manier duidelijk communiceren naar nieuwe collega’s welke teksten en kleuren je gebruikt.
Onze designers creëren samen met jou een volledige branding, en vatten die perfect samen in een duidelijke stijlgids. Zo heb jij een future-proof document bij de hand, dat zowel kan dienen voor je website, social mediakanalen als voor de rest van je touchpoints. Op die manier versterk je je volledige bedrijfsimago!