What we do

E-mailmarketing

Door de opkomst van sociale media lijkt e-mailmarketing vandaag de dag een achterhaald middel. Toch is het versturen van mails nog steeds een heel effectieve manier om je bedrijf of merk onder de aandacht te brengen bij je doelgroep. Maar hoe pak je die gerichte e-mailmarketing nu eigenlijk zo goed mogelijk aan?

De stille kracht van mailings

Als iemand zich inschrijft op je mailinglijst, wil dat nog niet zeggen dat hij elk promotioneel mailtje met een big smile zal openen. Integendeel, je zal je ontvangers sneller irriteren, en ervoor zorgen dat ze sneller op de spamknop klikken. Je zorgt ervoor dat jouw mails een interessant geheel worden, door middel van:

  • een sterke inhoud die aanzet tot openen, lezen, doorklikken en actie
  • een duidelijke meerwaarde voor de ontvanger
  • een stijgende naamsbekendheid voor je bedrijf, webshop of organisatie

E-mailmarketing met de juiste impact

Net zoals dat bij andere vormen van digitale marketing ook het geval is, bestaat er geen handleiding die je op iedere mailcampagne kunt toepassen. De vorm en de inhoud van je mail hangen heel hard af van de aard, boodschap en het doel van je mail.

about-3

Wanneer je een product wilt lanceren, kan een nieuwsbrief je bijvoorbeeld echt goed op weg helpen. Maar op een ander ogenblik kan zo’n nieuwsbrief een absolute no-go zijn. Zorg ervoor dat jouw mails altijd interessant zijn, zodat ze een meerwaarde bieden voor jou en je lezers.

Digiti helpt je bij e-mailmarketing

Onze e-mailmarketeers bepalen samen met jou je doelgroepen en marketingdoelen. Op basis van die resultaten creëren zij je eerste e-mailcampagnes. Zij zorgen er niet alleen voor dat jouw mails bij de juiste mensen geraken, maar zullen deze mails ook constant blijven verbeteren. Geloof je ons niet? Schrijf je dan zeker in op onze nieuwsbrief!

Een e-mailstrategie die écht opbrengt?

Ontdek wat onze marketeers voor jou kunnen doen

Gratis advies

We leggen samen de fundering van je e-mailstrategie

Krijg gratis advies