Geef je team een boost met nieuw talent'

Where to start? Our skilled employer branding strategist Jan will guide you through your possibilities. Afterwards he'll provide you a recruit-centric plan of action. What do you have to lose?

Boek een vergadering'

Het ontrafelen van onze methoden

Als je een goede vis wilt vangen, is het het beste om geen stappen over te slaan in het proces. De digitale wervingsstrategie is een combinatie van verschillende, maar even belangrijke factoren. Dus de truc is om strategie, marketing en tools perfect op elkaar af te stemmen.

Stap 1

Strategy

Recruit-centric communication and hiring only works well with a clear positioning of your employer branding and value proposition. Every train of thought starts from here. We’ll combine the needs of your target group and your USP’s in a 360° digital strategy. This razor-sharp blueprint will draw your potential candidates into your story, from the first interaction until they sign their contract.

services

Stap 2

Setup

Een chef begint pas wanneer de keuken schoon is en de kookgerei aanwezig zijn. Dezelfde regels gelden voor een digitale wervingsstrategie. Zonder een gebruiksvriendelijke vacaturesite, een geoptimaliseerd CRM en slimme conversiepunten, zul je geen vooruitgang boeken. Een goede voorbereiding is het halve werk!

services

Stap 3

Growth

Vanaf nu ben je klaar om harten te stelen. Doordachte reclamecampagnes en verwijzingsprogramma's houden je op het netvlies van interessante profielen. De mond-tot-mondreclame van ambassadeurs en de constante stroom van authentieke inhoud duwen je naar de top van de lijst van aantrekkelijke werkgevers.

services

Versnel met een digitaal lanceerplatform

Do you already have a top-notch jobsite to boost your recruiting efforts? We design and develop a custom website in no time.

De concurrentievoordeel van jouw werkgeversmerk'

In essence, your employer branding and employer value proposition provide the context for your recruit-centric strategy. Showcase tangible and intangible compensations and benefits like career opportunities, work-life balance, and recognition. 

Vertel wat het werken voor jou inhoudt, waar je voor staat en wat de algehele ervaring voor werknemers omvat. Ga verder dan de vier pijler benadering en creëer een essentiële basis voor je strategie.. Uiteindelijk helpt employer branding kandidaten begrijpen wat jouw organisatie onderscheidt en waarom ze voor jou zouden moeten kiezen. Zonder dit kan het voelen alsof je een deal sluit zonder de ware waarde van een product te kennen.

Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo

Ready to hire smarter?

Neem contact op"
Ontdek het potentieel van een werkplek