Vanuit het perspectief van een sollicitant is de huidige arbeidsmarkt een land van overvloed. Om indruk te maken op potentiële werkgevers, moet je naar voren komen. 'sterk en gedenkwaardig. Do you feel like a sitting duck when competing against your competitors? Are you headhunting in vain?
Dan is het hoog tijd om een andere koers te varen met een' klantgerichte aanpak. "Blijf bovenop je spel en pluk de voordelen van 'Digitale werving met ons bewezen systeem.
Leg niet al je eieren in één mand, maar richt je consistent op je doelgroep door middel vanverschillende kanalen. "Trek aandacht met herkenbare, authentieke inhoud en breid je netwerk uit door'ambassadors. "Maximaliseer je inspanningen metslimme reclame" "Volledig operationeel zijn!
Het gaat niet alleen om het geld. Mensen zijn nieuwsgierig naar de werkomgeving, bedrijfswaarden en missie van jouw bedrijf. Wanneer je...'deel je verhaal, you’ll inspire more candidates. Afterall, who doesn’t want to sign a contract that fits their purpose?
Geef potentiële werknemers de tijd om te wennen. De meesten bezoeken uw website meerdere keren voordat ze solliciteren voor de baan. Zorg ervoor dat u hen boeiende informatie geeft.'elk aanraakpunt. It’s an art to grab their attention and keep them engaged.
To fill positions, you should aim for a long-lasting relationship between candidates and your organization. We acknowledge talent as the driving force behind a company’s success. The key lies in a unified candidate experience with thorough consideration of every aspect of the recruitment process. That’s why our approach is based on a pipeline with four pillars:
You can’t make a second first impression. Imagine creating a magnetic force field that draws the right talent to your organization. Whether it’s through organic channels, paid advertising or the enthusiasm of your own employees.
Creëer een jobsite die is afgestemd op de unieke behoeften van de profielen die je zoekt. Duik in hun perspectief met de juiste toon en merkbeeld. Het is de meest effectieve en authentieke manier om hen te vertellen over de ins en outs van jouw organisatie.
Boek een demo op locatie'Verminder de barrières en bied meerdere conversiepunten aan. Verhoog uw wervingsproces naar een goed geoliede machine met betekenisvolle interacties, naadloze integraties en een gesynchroniseerd state-of-the-art CRM. Verzamel waardevolle gegevens en automatiseer op maat gemaakte e-mailworkflows om een uitstekende ervaring te garanderen voor elke potentiële kandidaat.
Dit is waar de kracht van netwerken in het spel komt. Start een verwijzingscampagne die individuen aanmoedigt om interessante profielen te delen. Incentives maken de deal aantrekkelijker, waardoor werknemers zelf actieve recruiters worden. Maak sterke verbindingen via video of directe berichten en onderhoud contact met een geautomatiseerd follow-up proces.
Where to start? Our skilled employer branding strategist Jan will guide you through your possibilities. Afterwards he'll provide you a recruit-centric plan of action. What do you have to lose?
Boek een vergadering'Als je een goede vis wilt vangen, is het het beste om geen stappen over te slaan in het proces. De digitale wervingsstrategie is een combinatie van verschillende, maar even belangrijke factoren. Dus de truc is om strategie, marketing en tools perfect op elkaar af te stemmen.
Recruit-centric communication and hiring only works well with a clear positioning of your employer branding and value proposition. Every train of thought starts from here. We’ll combine the needs of your target group and your USP’s in a 360° digital strategy. This razor-sharp blueprint will draw your potential candidates into your story, from the first interaction until they sign their contract.
services
Een chef begint pas wanneer de keuken schoon is en de kookgerei aanwezig zijn. Dezelfde regels gelden voor een digitale wervingsstrategie. Zonder een gebruiksvriendelijke vacaturesite, een geoptimaliseerd CRM en slimme conversiepunten, zul je geen vooruitgang boeken. Een goede voorbereiding is het halve werk!
services
Vanaf nu ben je klaar om harten te stelen. Doordachte reclamecampagnes en verwijzingsprogramma's houden je op het netvlies van interessante profielen. De mond-tot-mondreclame van ambassadeurs en de constante stroom van authentieke inhoud duwen je naar de top van de lijst van aantrekkelijke werkgevers.
services
Do you already have a top-notch jobsite to boost your recruiting efforts? We design and develop a custom website in no time.
In essence, your employer branding and employer value proposition provide the context for your recruit-centric strategy. Showcase tangible and intangible compensations and benefits like career opportunities, work-life balance, and recognition.
Vertel wat het werken voor jou inhoudt, waar je voor staat en wat de algehele ervaring voor werknemers omvat. Ga verder dan de vier pijler benadering en creëer een essentiële basis voor je strategie.. Uiteindelijk helpt employer branding kandidaten begrijpen wat jouw organisatie onderscheidt en waarom ze voor jou zouden moeten kiezen. Zonder dit kan het voelen alsof je een deal sluit zonder de ware waarde van een product te kennen.