Digitaal groeien naar ongekende hoogtes

De Dovy van de de dakwerken worden. Met deze ambitieuze missie klopte Roozenburg Dakwerken bij Digiti aan. Een doel dat we enkel konden halen met een stevig marketingplan. Wij schoten in actie, en stegen meteen naar ongekende hoogtes.

Roozenburg

Een strategie om te groeien

Geen dak te hoog

6 maanden. Zo lang had Roozenburg Dakwerken nodig om het personeel met 300% te doen groeien. Zo’n boost in business vraagt om een boost in digitale marketing. Daar komt Digiti in ‘t verhaal. Samen stelden we een digital marketingplan met ambitieuze KPI’s op om zo de groei te blijven voeden en Roozenburg Dakwerken naar ongekende hoogtes te brengen.

 

 

Leads als KPI

Hoe hoger het aantal, hoe beter

Roozenburg legt de lat dan ook hoog. Uitdagende KPI’s, en een strak plan. Dat hebben we graag: een klant die ons stimuleert om verder te gaan dan de limiet. En of we dat deden. Het belangrijkste agendapunt? Een boost in het aantal leads.

Daarom creëerden we verschillende conversiepunten op de website, en werkten we met location based landingspagina’s. Zo scoorden we punten in de zoekmachines, en creëerden we een goed gevoel bij de gebruiker. Dubbele win!

 

 

Content met waarde

Jouw persoonlijke adviseur

Adviseren, adviseren: wie z’n best doet zal het leren. Dat geldt ook voor Roozenburg Dakwerken. Als expert in het geven van waardevol advies, heeft dit bedrijf een ijzersterke identiteit opgebouwd. En ook dat staat centraal in het digitaal marketingplan.

 

Daarom ontwikkelden we waardevolle content waar de doelgroep écht naar op zoek was. We zetten een lead generation campagne in actie, aan de hand van social advertising, SEA en een sterke organische positie. Het resultaat? De leads schoten de pan uit. De doelgroep is op zoek naar hulp, en laat dat nu net perfect overeenkomen met wat Roozenburg Dakwerken biedt.

 

Sociale transformatie

We gaan uit ons dak

In de tussentijd ontwikkelden we een geëngageerde fanbase, en zorgden we voor een boost in brand awareness. Daarvoor gingen we volledig uit ons dak. We ontwikkelden verschillende opvallende social media campagnes. Allemaal om de doelgroep van Roozenburg Dakwerken te activeren én te amuseren.

 

Resultaat

Naar ongekende hoogtes

En het resultaat? Dat mag er wezen! Op enkele maanden tijd zorgden we niet voor twee keer, niet voor drie keer, maar voor vier keer zoveel maandelijkse leads als voorheen. We vertienvoudigden ‘t websiteverkeer en creëerden een opvallende sterkere community op social media. Wij voelen ons in ieder geval in de zevende hemel, en Roozenburg Dakwerken denkt daar vast en zeker hetzelfde over.