Maatwerk met oog voor detail

Oxford Fashion kwam bij Digiti aankloppen voor een digitaal marketing traject. Zo gezegd, zo gedaan. Of niet? Al snel bleek dat we dieper zouden moeten graven. Een sterk marketingtraject smeekt namelijk om een degelijke fundering. Daarom begonnen we met een op maat gemaakte webshop, volledig in’t nieuw.

Oxford Fashion

Maatwerk met oog voor het kleinste detail.

Een professionele webshop

Oxford kreeg een volledig op maat gemaakte webshop. Van een persoonlijk design tot de realisatie, steeds met goedkeuring van de klant. We ontwikkelden de site met oog op conversie én gebruiksgemak. Bovendien zorgden we er ook voor dat Oxford zelf de producten kan beheren en bewerken.

Oxford Fashion - homepage design

 

Een KPI-driven aanpak

Resultaten zonder zever

Bij Digiti zijn we enkel tevreden als onze klant dat ook is. Dat kan alleen met een sterk resultaat. En omdat zowel Oxford als wij zelf geloven in onze expertise, werken we altijd met een KPI-driven aanpak. Samen met de klant bepaalden we de ideale doelstelling. Zo is iedereen op de hoogte van het gewenste resultaat, en weten we meteen wanneer we samen een fles champagne mogen knallen.

 

Oxford Fashion - website pages

 

Content marketing op maat

Inspiratie en expertise

Na de creatie van een professionele webshop met de gepaste uitstraling, werkten we ook een contentplan uit. Aan inspiratie geen gebrek! Door de fijne samenwerking vliegen de ideeën in het rond. Zo schoten ook de sociale resultaten, het bereik en de professionele uitstraling de lucht in.

 

Een digitale marketing die past.

Zo gezegd, zo gedaan

Ook de digitale marketing pakten we slim aan. Zo werkten we sterke online campagnes uit om de brand-awareness te vergroten, en zetten we retargeting op om bezoekers te overtuigen. Die campagnes blijven lopen, en worden continu opgevolgd en aangepast.

Oxford Fashion - social media campagnes

 

Een op maat gemaakt digitaal dashboard.

Inzicht in resultaten

En om al die inspanningen ook zichtbaar te maken voor de klant, zetten we een digitaal dashboard op. Op die manier heeft Oxford op elk moment inzicht in alle behaalde resultaten, en kan Digiti de huidige marketing situatie tot in het kleinste detail in het oog houden. Zo kunnen we data vergelijken met vorige periodes, snel inspelen op aanpassingen, én zien we onmiddellijk wanneer het tijd is voor die fles champagne.