Een inbound marketing die iedereen ziet zitten

Hoe Drisag op korte tijd een boost kreeg in ‘t aantal leads? Wij creëerden een heleboel gunstige opportuniteiten voor de office inspirator, met een stevige inbound marketingstrategie en een sterkte digitale aanwezigheid.

Drisag

Vakkundig interieuradvies

Sterke marketing voor een sterk merk

Drisag staat bekend als office inspirator. Al sinds 1970 zorgt een team van interieurspecialisten voor vakkundig interieuradvies voor je kantoor. Met professioneel advies op vlak van ergonomie en productief werken, begeleidt Drisag je bij het maken van de juiste keuzes. Zo’n merk vraagt sterke marketing op een paar stabiele poten. Drisag Landingspagina

Een instroom van opportuniteiten

Snel en efficiënt een kast vol inbound leads

Een merk als Drisag heeft haar klanten en prospects veel te vertellen. Daarom was een uitgebreid inbound marketingplan een must. Op amper twee maanden tijd ontwikkelden we een duidelijke strategie, om de allerbeste leads te verzamelen. Dat deden we met:

  • De uitwerking van relevante content
  • De ontwikkeling en distributie van converterende landingspagina’s
  • Een AdWords campagne om op te klikken
  • Een actieve social media campagne
  • Een efficiënte marketing automation strategie

We verzamelden elke nieuwe lead vanuit de verschillende kanalen in één overzichtelijk platform. Een platform waarin salesverantwoordelijken de nodige notities kunnen toevoegen, en elke verandering eenvoudig kunnen opvolgen. Dat zorgde voor een ware instroom van opportuniteiten.

Het resultaat steken we niet onder stoelen of banken

Geoptimaliseerde digitale marketing

Drisag hoeft zich geen zorgen te maken. Dat is zeker, want elk aspect van de digitale marketing is tot in de puntjes geoptimaliseerd.

We hebben de volledige inbound marketing strategie op poten gezet, en volgen elke evolutie op de voet. Zo spreekt Drisag relevante leads met uitdagende projecten aan.

Die leads beantwoorden aan het profiel waar Drisag écht naar op zoek is. We stelden een aantal buyer persona’s op, creëerden aantrekkelijke content en zorgden voor een efficiënte distributie op de juiste kanalen. Van stabiliteit gesproken!

De mobielvriendelijke landingspagina’s worden continu geoptimaliseerd, op basis van de resultaten uit onze A/B-testings. Zo zijn we altijd zeker dat we kiezen voor de pagina met het hoogste conversiepercentage.

En ook de social media pagina’s van Drisag werden in onze schoot geworpen. De pagina’s op Facebook en LinkedIn kregen een make-over, met nieuwe gewoontes in een uitgewerkt plan. Zo brachten we ze op korte tijd naar ongeziene hoogtes.