Visitekaartje als lead machine

Bij een vakkundig interieurbedrijf hoort een al even knappe website. Een volledig nieuw webdesign was dan ook broodnodig. Wij creëerden een conversiegedreven website voor Drisag, waar de producten de aandacht stelen.

Drisag

Drisag & Digiti

Op een naadloze samenwerking

Drisag is een Belgisch bedrijf dat kantoormeubelen met de hand maakt. Wij delen dezelfde werkruimte met Drisag en dat maakt deze samenwerking toch uniek. Drisag verzorgt een aangename werkomgeving en wij maken het digitale plaatje compleet. Wat wilt een bedrijf nog meer?!

De probleemstelling

Een website die even goed zit als hun stoelen

Een website is vandaag de dag hét naamkaartje van je bedrijf. Daarom is het belangrijk dat deze steeds up to date is en dat bezoekers hier alle nodige informatie kunnen terugvinden over de collecties. Drisag was hier voor kort nog radicaal op gebuisd.

Daarbovenop behaalden ze slechts weinig conversies. We losten dit voordien tijdelijk op met landingspagina’s, want we deden al langer online marketing voor hen. Maar een volledige nieuwe website is natuurlijk een veel duurzamere én efficiëntere oplossing.

 

 

De doelstelling

Alle kaarten op tafel

Drisag beschikt over een groot gamma producten die ook nog eens regelmatig veranderen. Dergelijke producten moet je op zijn minst in de kijker zetten op de website. In de vorige versie werd slechts de helft van de producten getoond. Daarom kozen we voor een visuele website met veel beeldmateriaal. Daarnaast vonden we het gepast om op de website te pronken met hun expertise en realisaties op maat. En als belangrijkste conversie focusten we op meer afspraken bij hun interieur adviseurs in de showroom.

 

 

 

De nieuwe website

Alles uit de kast voor een goed resultaat

Vanaf nu worden meer dan 100 producten tentoongesteld op hun website. Met maar liefst 7 productcategorieën (ontvangen, akoestiek, vergaderen, werken, brainstormen, pauzeren en accessoires) en een groot aantal productfoto’s. Een doordachte zoek-, filter- en sorteer functionaliteit moet ervoor zorgen dat de gebruiker wegwijs wordt tussen al deze producten. Daarnaast hebben ze ook de mogelijkheid om zelf bepaalde producten meer in de kijker te zetten. Een mooi staaltje van een conversiegerichte website!

 

 

 

Een modulair webdesign

Veel van Drisag’s meubels zijn modulair en kunnen opgebouwd worden volgens de beschikbare kantoorruimte. We creëerden hetzelfde principe voor de website met een handig CMS. Nu kunnen ze zelf gemakkelijk wijzigingen aanbrengen in foto’s en layout van de website. Zo hebben ze ons niet altijd nodig voor vormelijke aanpassingen en zijn ze vrij om dit vorm te geven hoe en wanneer ze maar willen.