Ooit al op zoek gegaan naar een tweedehands wagen?
Dan weet je dat dit geen eenvoudige taak is. Naast budget, gezinssituatie en merk zijn er nog tal van factoren die een rol spelen in het zoekproces.
Tom van Auto’s Tom Mertens wou hier een digitale oplossing voor.
Wij deden
Bekijk online
“Time is Money” en dat weten ze bij Auto’s Tom Mertens maar al te goed. Daarom bouwden wij de website in een sprint die niet langer duurden dan 2 weken. Dit voor zowel de gehele design, wireframes, development en digitale marketing. Hoge focus aan recordsnelheid.
Geen auto gevonden? Toch vinden wij hem!
Met slimme digitale marketing technieken zorgden wij ervoor, zelfs wanneer we niet de perfecte wagen vinden voor de gebruiker, hij/zij nog steeds een formulier kan invullen zodat Tom meteen op zoek kan gaan naar de gewenste wagen.
Met de handige website van ATM is het vinden van jouw ideale wagen kinderspel. Je gebruikt de filter en ontdekt meteen welke wagens er in het wagenpark beschikbaar zijn. Staat jouw ideale wagen niet in het assortiment? Dan kan je een verzoek indienen en gaat Tom aan de slag om deze wagen voor je te zoeken.
Eenvoudig beheren en bewerken.
De website is in eerste instantie gebouwd om de bezoekers eenvoudig de perfecte wagen aan te bieden. Dit door slimme filters en een gebruiksvriendelijke interface. Maar ook het onderhouden van de website is opgebouwd met een krachtig CMS dat er voor zorgt dat Tom zelf en zonder problemen de website kan beheren.
Een snelle digitale opvolging
Wij zorgden voor een online integratie met de gewenste mailclient van de klant zodat elke aanvraag meteen wordt verstuurd naar het e-mailadres van Tom. Daarnaast worden alle aanvragen opgeslagen in een dynamische lijst om eenvoudig aan te schrijven.