Ben jij klaar voor Batibouw 2019?

Hoe heb jij jouw vorige edities van Batibouw ervaren?
Ben je er na 10 dagen in geslaagd voldoende én kwaliteitsvolle informatie te verzamelen om jouw verkoop te boosten?

Nee? Dan is deze gids op jouw lijf geschreven. Want speciaal voor jou verzamelden we dé ultieme strategieën voor Batibouw 2019, zodat ook jij maximaal rendement kunt halen uit de volgende editie.

De ultieme gids voor elke standhouder

Onze aanpak tot succes

Inspireren

Inspireren

Wij bekijken je situatie met een frisse blik. Onze expertise ligt bij het meedenken volgens de noden van de gebruiker.

Implementeren

Implementeren

Vervolgens implementeren we de nodige zaken voor een continue instroom van leads of we creëren bijvoorbeeld een app die meerwaarde biedt voor je klanten.

Itereren

Itereren

Ons werk is pas klaar als alles werkt naar behoren én iedereen tevreden is. Tot dan doen wij er alles aan om de beste kwaliteit te bieden.

Wij boden reeds digitale oplossingen aan

Harol

Voor altijd zomer dankzij Harol

40% meer leads ten opzichte van vorig jaar, én dat voor de helft van de prijs? Voor sommigen een droom, voor Harol werkelijkheid. Deze Belgische producent van zonwering, garagepoorten, rolluiken en buitenleven kwam eind 2017 bij Digiti terecht met één dwingende vraag: Stimuleer onze verkoop! U vraagt, wij draaien.

Ontdek de case
KBC

Digitaal groeien naar ongekende hoogtes

Met een ambitieuze vraag kwam Roozenburg Dakwerken bij ons aankloppen: Meer digitale aanwezigheid, merkbekendheid en een boost in leads. Wij schoten in actie en verheven zijn bedrijf naar ongekende hoogtes.

Ontdek de case
Drisag

Visitekaartje als lead machine

Bij een vakkundig interieurbedrijf hoort een al even knappe website. Een volledig nieuw webdesign was dan ook broodnodig. Wij creëerden een conversie gedreven website voor Drisag, waar de producten de aandacht stelen.

Ontdek de case