Gezocht: Content marketeer met zin in een Entrée Exagérée

Toen wij onze tickets voor Tomorrowland kochten, bestelden we er twee extra. Eén van die twee VIP-tickets geven we nu cadeau aan onze nieuwe content marketeer, op één belangrijke voorwaarde. Hij of zij moet vóór vrijdag 22 juli zijn of haar contract bij Digiti getekend hebben.

Ben je zelf geen content marketeer, maar wil jij ook als VIP naar Tomorrowland?
Laat ons even weten wie wel in aanmerking komt. Degene met de gouden tip staat deze zondag ook in de VIP-lounge!

Ja, ik ken de perfecte content marketeer

Ben jij klaar voor zo’n Entrée Exagérée?

Natuurlijk moet er na zo’n stevige verwelkoming op Tomorrowland ook nog gewerkt worden. Tijdens je werkuren sta jij op de mainstage van ons digitale festival. Samen met jouw nieuwe collega’s bepaal jij de juiste content voor onze klanten, ga je ernaar op zoek of creëer je die gewoon zelf.
Entree exageree

  • Je bent niet vies van engagement ratio’s, benchmarks en zogenaamde “snackable” content. Integendeel, jouw hart slaat extra beats voor likes, shares en conversies.
  • Klanten van over de ganse wereld komen tot bij ons voor jouw magic. Het spreekt dus voor zich dat je vlot bent in het Nederlands en het Engels. (Een sollicitatie in het Engels scoort zelfs pluspunten!)
  • Jij creëert en zoekt content die boomt. Die breng je tot bij de juiste mensen en volg je daarna op nauwe voet op.
  • Met social media metrics ben je straffer dan Dimitri Vegas op het podium. Jij kan deze data interpreteren en cijfers omvormen tot echte brand lovers.
  • Shortcopy of langere teksten, het maakt niet uit. Creatief schrijven is je ding. Sterker zelfs: jouw teksten zorgen voor online vuurwerk!
TML Vuurwerk

Het stopt niet bij Tomorrowland

Een VIP-ticket is natuurlijk niet de enige reden om te solliciteren. Zoals de naam zegt, is jouw Entrée Exagérée nog maar het begin van je VIP-carrière bij Digiti.

  • Op Tomorrowland maak je kennis met een open, ambitieus en enthousiast team, dat elke 2 maanden op teambuilding gaat.
  • Wil jij eerder de World in plaats van ons Land? Dan kunnen we je misschien gebruiken in ons kantoor in New York.
  • Wie op de Main Stage staat, moet natuurlijk steeds beter worden. Daarom geven we jou de kans om bij te leren.
  • En je kan de wereld rondtouren met je bedrijfswagen.

Ben jij onze volgende content marketeer?

Overtuig ons dan
DJ-TML

Maak deel uit van het gesprek:

*